a3ERP la nova alternativa a ContaPlus i a FacturaPlus

Blog >>


El passat mes d'abril de 2019 Sage va anunciar que havia arribat el moment de posar fi a les versions de la Família Plus, és a dir, el programa de comptabilitat Contaplus i el programa de facturació FacturaPlus. Sage considera que per créixer de veritat cal apostar per un model de negoci basat en la subscripció i el pagament per ús. Per això des del 1 d'abril Sage va deixar de vendre llicències d'aquests dos programes. A més, les més de 600.000 llicències distribuïdes de Contaplus i Facturaplus també van deixar de rebre actualitzacions i noves versions. I el que és més rellevant, el cost del suport i assistència tècnica que puguin requerir les empreses que utilitzen aquests programes ha augmentat un 25%.

Davant d'aquesta situació, les empreses s'han vist obligades a contractar el nou programari de gestió que ofereix Sage, el Sage 50Cloud. Si bé per a algunes empreses més grans, aquest canvi els pot ser rendible, gràcies principalment al fet que el nombre de llicències permès per Sage 50C és de 20 en comptes de les 9 que permetia Contaplus, també és cert que per a la majoria de petites i mitjanes empreses i treballadors autònoms aquesta "evolució natural" (que és com l’anomena Sage) suposa un augment de la despesa molt substancial. Aquesta situació provoca que la majoria d'elles estiguin buscant nous programes de comptabilitat, programes de facturació i en general un nou programari de gestió per a les seves empreses, que siguin una alternativa a l'Contaplus i Facturaplus.

 

Quines alternatives hi ha a ContaPlus i FacturaPlus?

Moltes empreses que es troben en aquesta situació es pregunten quines són les millors alternatives a Contaplus i a Facturaplus. Al mateix temps, la incertesa es fa més evident quan aquestes empreses es qüestionen si el programa alternatiu s'adaptarà a les seves necessitats igual que ho feien els programes de Sage.

Actualment hi ha moltes opcions en el mercat que ofereixen programes de facturació i programes de comptabilitat per a les empreses. No obstant això, tenint en compte el moment actual i la necessitat obligada de canvi d'aquestes empreses, la recomanació és escollir la millor alternativa possible. Aquesta consisteix en un programa de gestió integral, és a dir un ERP, que uneix tots els processos d'una empresa, com són no només els processos administratius, de facturació i de comptabilitat, sinó també qüestions relacionades amb la gestió d'inventari, logística, aspectes financers, gestió de cartera de clients, nòmines, etc., és a dir totes aquelles necessitats que pugui tenir una empresa.

 

a3ERP com a alternativa a ContaPlus i FacturaPlus

Davant d'aquesta situació es presenten diversos programes de gestió com a alternativa a ContaPlus i FacturaPlus. Un d'ells el a3ERP de Wolters Kluver, conegut pel programa a3ASESOR, el programari per a assessories i despatxos professionals.

a3ERP és un software pensat per a la gestió integral de pimes, petites i mitjanes empreses i autònoms. Es tracta d'un únic software per a la gestió de tot el negoci que unifica les diferents àrees de l'empresa: comptabilitat, facturació, logística, magatzem, gestió de clients CRM, nòmines, ... a3ERP permet tenir tota la informació de l'negoci en una mateixa base de dades evitant errors i duplicitats en la gestió de la informació, ja que aquesta està centralitzada en un únic punt d'accés a les dades.

Aquest software ERP està pensat per oferir una visió global del negoci a temps real, el que permet tenir un control i traçabilitat de tots els processos en qualsevol moment, ja siguin gestió de vendes, control de compres i inventari, planificació de la producció, aprovisionament , gestió comptable i financera o processos administratius.

a3ERP ofereix informació del negoci de forma clara per a la presa de decisions empresarials de forma segura, i a més s'adapta a tot tipus d'empresa, segons siguin les seves necessitats i sector d'activitat gràcies a l'àmplia varietat de mòduls i solucions verticals especialitzades.

 

Com es resol la migració del programa de comptabilitat al programa de gestió?

La migració a un nou ERP és sempre un tema que preocupa les empreses per l'envergadura i el risc que suposa un error o mala gestió del procés de migració, el que podries suposar la pèrdua d'informació crucial per a l'empresa a més d'un sobrecost considerable en el projecte.

Amb a3ERP la migració està pensada perquè aquest sigui un procés el més senzill possible. Per a això, Inforber Consulting compta amb un equip expert de consultors especialitzat en implementació i migració de software de gestió, que garanteixen l'èxit de el projecte i que compten amb una consolidada trajectòria en implantacions i migracions de dades d'ERP.

Tens dubtes o vols saber més sobre el programa de gestió a3ERP i com implementar al teu negoci? Et truquem.

Trucar

Tornar
Facebook
Google Plus
Twitter
Linkedin
Email