La metodologia de treball és la clau de l’èxit en la implementació de solucions de negoci.

Un element clau d’èxit en la implementació de solucions de negoci com CRM, ERP, CMMS o GMAO es troba en centrar molts esforços en definir els punts de partida i objectius de cada projecte. Per fer una acurada preparació, execució i seguiment del procés d’implementació, Inforber Consulting treballa amb una metodologia de treball indispensable per qualsevol projecte en solucions de negoci.

Identificació dels principals requeriments del projecte i definició del seu abast.

La fase inicial del projecte. Etapa en la que s’estudia com opera el negoci a través d’entrevistes amb directors i usuaris clau. L’objectiu és conèixer els principals processos de negoci i validar que la solució presentada és adequada per assolir els principals requeriments d’informació. En cas de ser així, es presenta una proposta que permeti veure de forma clara els components que formaran la solució integral. Al mateix temps es genera una proposta de solució detallant l’abast del projecte i una estimació del cost de les llicències i serveis que es necessitin.

Definim “el què, el com i el quan”

Definir  “el què, el com i el quan” permet als clients conèixer els detalls de com es durà a terme el procés d’implementació. Durant la fase d’anàlisi s’aprofundirà molt més que en l’anàlisi convencional realitzat en la fase de diagnosi. Al final d’aquesta fase quedarà documentat i acotat detalladament el procés que constituirà la solució, incloent el temps, cost, esforç i tasques que s’hauran d’executar per implementar-la.

Configurem el sistema en base al disseny elaborat prèviament.

Es desenvolupen adaptacions, migracions de dades i es prova el projecte per assegurar que tot sigui operatiu d’acord al plantejament proposat. L’objectiu principal és dur a terme la configuració de les aplicacions que s’hagin d’utilitzar, desenvolupar i provar qualsevol adaptació i/o interfase amb algun altre sistema que es necessiti. A continuació es fa una migració dels catàlegs i les dades que seran la base amb la que el nou sistema treballarà.

Iniciar l’operació del nou sistema.

L’objectiu principal d’aquesta fase és deixar el sistema treballant en línia amb la informació que els usuaris processen dia a dia. Per aconseguir-ho, es fa una preparació i formació als usuaris clau en el funcionament de les aplicacions, es realitzen proves unitàries i integrals de tot el sistema, s’acaba la configuració per a producció i es realitza la càrrega dels catàlegs i dels saldos inicials

Assegurant que el nou sistema treballi de manera estable i el procés de transició sigui un èxit.

El propòsit principal és donar el suport tècnic i funcional que sigui necessari per tal que els usuaris puguin dur a terme el tancament i l’emissió dels reports del seu primer període d’operació. Això ajuda a generar confiança per part de tots els usuaris implicats i en garanteix una bona transició al nou sistema.

Una solució per a cada negoci

Treballem amb solucions a mida i adaptades als seus requeriments i particularitats de cada negoci.

Ampli ventall de funcionalitats i eines destinades a millorar els processos de negoci, a integrar operacions i a optimitzar els resultats empresarials.

Cada negoci requereix la millor solució empresarial i, per tant, cada decisió es pren garantint la continuïtat i la vigència de la mateixa al llarg dels anys, proporcionant un servei abans, durant i després de la implementació d’un projecte.

Solucions per a totes les àrees de negoci

Controla i optimitza operacions i processos de cada àrea.

Solucions empresarials en CRM, gestió de clients; ERP, planificació de recursos empresarials o Gestió d’Actius empresarials com CMMS o GMAO implementades per Inforber Consulting permeten als clients tenir un control exhaustiu , optimitzar de les operacions i conèixer amb exactitud què està passant en qualsevol àrea de la seva empresa.

Solucions empresarials

  • Pensades perquè s’adaptin de manera natural als requeriments de les particularitats de cada empresa.
  • Dissenyades a mida segons els diferents estàndards, processos i reptes específics per a cada tipus d’indústria (manufacturera directa, manufacturera per procés, distribució, serveis, projectes,..)
  • Faciliten l’administració de processos i tasques de diverses àrees (administració i finances, distribució i logística, manufacturera, projectes, serveis, qualitat, manteniment, recursos humans,...)

Suport continuat

Compromesos en el millor servei d’implementació de solucions, però també en oferir un servei de suport, millores i actualitzacions continuat, orientats a l’aplicació i a permetre afegir funcionalitat, millorar o actualitzar els processos de treball en cada una de les solucions empresarials adquirides.

El servei continuat d’optimització de solucions proporciona:

  • Suport telefònic, remot i in situ orientat a l’aplicació.
  • Consultoria en tecnologies de la informació.
  • Desenvolupament a mida de noves funcionalitats.

T'ajudem a posar en marxa el teu projecte

Contacta'ns i t'assessorarem.

Privacitat i galetes (cookies): aquest web utilitza galetes -de tercers- amb finalitats estadístiques i de servei. En fer click en el botó "Acceptar", acceptes l'ús que fem de les galetes.
Per a més informació: Ús de les cookies