La solució integral per a una gestió comercial efectiva de principi a fi.

Gestió comercial del cicle de compres i vendes, planificant necessitats d'aprovisionament i enllaçant amb cartera d'efectes i comptabilitat. Una solució integral per a la completa gestió dels circuits de compres i vendes; gestió de contractes, o conjunt de conceptes a facturar als clients de forma periòdica, amb lliure definició de preus, periodicitat i dates d'inici i final; gestió d'expedients, magatzems; integració amb sistemes EDI.

Compres

Completa gestió del circuit de compres, des de les propostes de compra, passant per l'oferta, comanda, albarà i factura.
+ INFO

  • Gestió de Proveïdors amb tarifes de compra i condicions comercials pactades. Personalització de la seva informació mitjançant la inclusió de camps addicionals.
  • Centre d'informació del proveïdor amb tota la seva informació de compres, comandes anteriors, preus, factures, documents, etc.
  • Històric de compres i gestió de costos (últim cost, preu mitjà d'estoc i preu mitjà de compra).
  • Proposta de compra automàtica.
  • Recepció automàtica de les factures rebudes en format electrònic.
  • Comptabilització automàtica de factures de compra amb generació de previsions de pagament.
  • Llistes avançats i estadístiques en format gràfic.
  • Quadre de comandaments amb indicadors de l'àrea.

Vendes

Completa gestió del circuit de venda, des de les ofertes o pressupostos, passant per la comanda, albarà i factura.
+ INFO

  • Gestió de múltiples tarifes de preus i descomptes entre dates i/o per quantitats de producte. Condicions pactades, ofertes, regals, etc.
  • Àgil entrada manual de documents i processos de conversió de document. Còpia de documents.
  • Emissió de factures manual o massiva amb filtres i condicions, amb diversos formats d'impressió segons client.
  • Emissió de factura electrònica format Facturae 3.2 o XML-UBL amb signat electrònic amb el seu propi certificat.
  • Abonaments i Factures rectificatives.
  • Càlcul i gestió de les comissions, liquidació i comptabilització.
  • Completes estadístiques de venda configurables, per client, delegació, comercial, etc ...
  • Quadre de Comandaments amb indicadors principals de l'àrea.

Contractes

Gestió de Contractes, o conjunt de conceptes a facturar periòdicament als clients, amb lliure definició de preus, periodicitat i dates d'inici i final.
+ INFO

  • Permet revisions de contractes i control d'estats: ofert, acceptat, rebutjat o finalitzat.
  • Processos de renovació, recàlcul de preus, duplicar contractes.
  • Permet generar ofertes, comandes o directament albarans per a la seva facturació.
  • Facturació segons periodicitat o per fites definides segons dates i percentatges o segons lectura inicial o final de comptador.
  • Permet definir els informes d'assistència a generar automàticament per a realitzar el servei corresponent al contracte. La gestió dels parts es realitza des del mòdul de Postvenda.
  • Els conceptes diaris definits en el contracte poden ser també productes materials. D'aquesta manera es permet configurar contractes de lliurament periòdic de materials o "Comandes Programats".
  • És possible definir també contractes de Proveïdor.

T'ajudem a posar en marxa el teu projecte

Contacta'ns i t'assessorarem.

Privacitat i galetes (cookies): aquest web utilitza galetes -de tercers- amb finalitats estadístiques i de servei. En fer click en el botó "Acceptar", acceptes l'ús que fem de les galetes.
Per a més informació: Ús de les cookies