Màxima facilitat i seguretat per a la gestió de nòmines de la pime

El programa de gestió de nòmines per a l'empresa

Permet gestionar la nòmina i altres funcions d'administració de personal de manera fàcil, flexible i segura, beneficiant-te de les enormes possibilitats que t'ofereix el cloud computing i pagant exclusivament per l'ús realitzat.

Automatitza tasques recurrents i agilitza tràmits de la gestió laboral de l'empresa amb la garantia d'estar sempre al dia a nivell normatiu i tecnològic. A més, pots establir un model de treball col·laboratiu amb el teu assessor de confiança per a la gestió de nòmines.

  • Eficiència en la gestió
  • Màxima seguretat
  • Millora la comunicació interna
  • Al dia amb l'Administració

El programa de gestió de nòmines per a l'empresa

Gestiona les nòmines i assegurances socials de la teva empresa de forma àgil i segura amb a3nómina cloud. En tractar-se d'un programari cloud, no requereix instal·lació ni manteniment, i pagues només pel que utilitzes, a més de poder accedir a la informació en qualsevol moment i des de qualsevol dispositiu.

Amb a3nómina cloud podràs automatitzar tasques recurrents i agilitzar tràmits de la gestió laboral de la teva empresa amb la garantia d'estar sempre al dia a nivell normatiu i tecnològic. A més, pots establir un model de treball col·laboratiu amb el teu assessor de confiança per a la gestió de nòmines.

Eficiència en la gestió

Automatitza el càlcul de nòmines, altes i baixes, assegurances socials, IRPF, etc. Podràs gestionar la vida laboral, absentismes i IT 'si generar els models 111 i 190 d'IRPF per presentar a Hisenda.

Millora la comunicació interna

Portal de l'Empleat disponible, amb imatge i idioma personalitzable i app per a dispositius mòbils. Facilita als empleats la descàrrega de nòmines i certificats d'IRPF, recepció d'avisos i sol·licitud de permisos retribuïts.

Màxima seguretat

Accés 24/365 a informació confidencial albergada a Data Center de màxima seguretat i generació de còpies automàtiques.

Al dia amb l'Administració

Les actualitzacions legals automàtiques (Sistema Cret @, Siltra ...), de taules salarials i convenis garanteixen que la teva empresa estarà sempre al dia a nivell normatiu.

Càlcul massiu

Nòmines, altes i baixes, bestretes, pagues extra, assegurances socials, IRPF, etc de forma massiva.

Registre de la vida laboral

Gestió de vida laboral, absentismes i IT 's, i imputació de costos.

Actualització legal

Descàrrega de convenis col·lectius, actualització de taules salarials i normativa aplicable a la teva empresa.

Simulador de costos i liquidacions

Visualitza els costos de contractació d'un empleat, així com de la finalització de la relació laboral.

Revisions mèdiques i control de material lliurat

Convocatòria i seguiment de les revisions de la teva personal Altes, baixes i renovacions de material lliurat.

Vistes personalitzables i dinàmiques

Recerques avançades i criteris de selecció. Generador d'informes en MS Excel i MS Word. Múltiples vistes de la informació.

Portal de l'empleat

Consulta i descàrrega del full de salari i certificats d'IRPF. Sol·licitud de permisos retribuïts i recepció d'avisos. Personalitzable en imatge i idioma.

APP Portal de l'empleat

App per a dispositius mòbils per facilitar als empleats l'accés a documentació laboral i la sol·licitud de permisos retribuïts.

T'ajudem a posar en marxa el teu negoci

Contácta'ns i t'assessorem

Privacitat i galetes (cookies): aquest web utilitza galetes -de tercers- amb finalitats estadístiques i de servei. En fer click en el botó "Acceptar", acceptes l'ús que fem de les galetes.
Per a més informació: Ús de les cookies