Avantatges d'a3ERP Mòduls Funcionalitats Contacta amb nosaltres

 

 

El software de gestió més escalable i flexible per a la teva empresa. 

 

a3ERP és un software de gestió de PIMES que unifica totes les àrees de l’empresa.
Ofereix una visió global, a temps real, de tots els processos productius i administratius del teu negoci.

 

a3ERP és un software ERP que s’adapta a tot tipus d’empresa, segons les seves necessitats i sector d’activitat, a través d’una àmplia varietat de mòduls i solucions verticals especialitzades.
 

El programa de gestió a3ERP és un alternativa compatible als softwares de gestió empresarial SAGE
com Contaplus, Eurowin, Murano, Logicclass, Contasol, Sage 50C o Sage 200c.
 

 

Global

Gestiona totes les àrees de la teva empresa de forma fàcil i àgil, augmentant la productivitat i l'eficiència, reduint costos i guanyant competitivitat.

Escalable i flexible

Pot créixer en funcionalitats i llocs de treball al ritme en que la teva empresa ho requereixi, sense haver de canviar de sistema d'ERP.

Adaptable

La seva capacitat de parametrització permet ajustar-lo a les necessitats de la teva activitat, de la teva gestió i a les particularitats de la teva empresa.

Informació en temps real

Pots conèixer al moment l'estat real de la teva empresa en totes les àrees, ajudant-te a prendre les decisions més adequades.

Control i eficàcia

Disposa d'eines d'anàlisi de negoci per ajudar-te a detectar la informació clau i prendre les millors decisions: quadre de comandaments, estadístiques, gràfics, comparatives, etc.

Facilitat i posada en marxa

Posada en marxa i traspàs de dades àgil, intuïtiu i fàcil d'usar, sense formacions complexes en ser molt intuïtiu

 

 

El software ERP que s'adapta a les teves necessitats. 

Des de MicroPimes i Pimes fins a mitjanes i grans empreses, tenim el software de gestió a3ERP que s'adapta al teu negoci. 

Base és un complet conjunt d'eines per a la gestió empresarial pensades per a les necessitats d'autònoms i petites empreses que únicament precisen d'un lloc de treball, però que no volen renunciar a les prestacions, funcionalitats i avantatges que els atorga un ERP.

  descarregar pdf

Plus és la solució ideal per a Pimes que necessiten d'un complet ERP per controlar els seus processos de negoci, sense límit d'usuaris, potent, ràpid d'implantar i amb àmplies funcionalitats. Gran capacitat per adaptar-se al 100% a les necessitats de l'empresa, sigui quina sigui la seva activitat i grandària.

  descarregar pdf

Els mòduls

 

Gestió del punt de venda amb versions per a hostaleria i retail.

El programa tpv tàctil per a hostaleria i comerç dissenyat per a ser intuïtiu, configurable a les necessitats del teu negoci i completament automatitzat. El faràs servir amb un sol dit.

Disposa d'un TPV fàcil, àgil, flexible i adaptable a qualsevol tipus de comerç

Disponible en dues versions: TPV per a hostaleria i TPV per a comerç.

  • Integral
  • Àgil
  • Fidelitza
  • Eficient

 

 

Optimitza els teus processos de fabricació de forma integral.

Mòdul integrat amb a3ERP que et permet una completa gestió de producció totalment automatitzada, controlant tots els processos productius i incrementant la productivitat i competitivitat de la teva empresa.

  • Eficiència
  • Màxima productivitat
  • Traçabilitat
  • Planificació

Cobreix tot el procés de fabricació de l'empresa, incloent-hi la generació d'escandalls, estructurant per fases de producció i assignat necessitats de maquinària i perfils d'empleats.

La solució permet planificar i generar parts de treball per dia i empleat, així com el control perfecte dels productes fabricats, els recursos consumits i les hores emprades en tot el procés

D'una forma fàcil i senzilla disposes d'una visió global de la teva cadena de producció i controlant cadascuna de les seves fases, permetent una perfecta traçabilitat des dels articles sortits del magatzem fins a l'acabat final del producte.

A més disposa de completes funcionalitats per al càlcul de costos i l'assignació del preu de producció.

 

 

Gestió de projectes unificada.

Programari de gestió de projectes.

Ofereix una visió global dels projectes que es realitzen i del conjunt de tots els recursos utilitzats, de forma ràpida.

Permet gestionar projectes, centres de treball o de qualsevol element que requereixi un control econòmic i dels recursos assignats.

La versatilitat d'aquest programa està especialment dissenyat per donar resposta a les necessitats d'enginyeries, consultores, i per a qualsevol empresa que gestioni la seva activitat en funció de projectes.

  • Mesura
  • Validació
  • Registre
  • Dada única

 

 

La solució mòbil que potencia la venda del teu equip comercial.

La APP per a la gestió comercial de la teva empresa.

Solució mòbil per a la gestió comercial, pensada perquè la força de vendes de les empreses pugui realitzar totes les gestions d'autovenda i prevenda des d'una tablet o smartphone en qualsevol moment i des de qualsevol lloc i sincronitzar-se manera automàtica amb a3ERP. La solució integral de gestió per a Pimes.

Major agilitat i control en la tramitació de comandes, factures i cobraments, menys errors i costos administratius i un major coneixement dels clients.

Visió 360º de tots els processos productius i administratius de l'empresa en un entorn de treball únic.

  • Incrementa la productivitat
  • Potència les vendes
  • Optimitza el teu temps
  • Anàlisi i control

  descarregar pdf

 

 

Diccionari – ActiveX

a3ERP disposa de mòduls que completen les necessitats específiques d'àrees concretes de l'empresa.

Eines internes
  • Definició de llistats i documents
  • Definició de filtres
  • Camps i taules addicionals
  • Ràtios i memòries
  • Vistes i sentències SQL
  • Definició de camps obligatoris
  • Definició de pantalles
  • Definició de perfils i usuaris
Eines externes
  • a3ERP ActiveX: Llibreria que permet realitzar qualsevol tipus de programació a mida amb costos reduïts, a més del control de versions i actualitzacions.
  • a3ERP in&out Excel: Importació i exportació de dades.
  • a3ERP diccionari: Possibilitat d'inserir taules i camps per executar.
Eines analítiques
  • a3ERP Excel Services
  • a3ERP Business Intelligence

 

 

Màxima facilitat i seguretat per a la gestió de nòmines de la Pime.

El programa de gestió de nòmines per a l'empresa.

Permet gestionar la nòmina i altres funcions d'administració de personal de manera fàcil, flexible i segura, beneficiant-se de les enormes possibilitats que ofereix el cloud computing i pagant exclusivament per l'ús realitzat.

Automatitza tasques recurrents i agilitza tràmits de la gestió laboral de l'empresa amb la garantia d'estar sempre al dia a nivell normatiu i tecnològic. A més, permet establir un model de treball col·laboratiu amb un assessor de confiança per a la gestió de nòmines.

  • Eficiència en la gestió
  • Màxima seguretat
  • Millora la comunicació interna
  • Al dia amb l'Administració

  descarregar pdf

 

Automatitza la gestió dels extractes bancàries.

La solució integral de gestió per a pimes que t'ofereix una visió global de tots els processos productius i administratius de la teva empresa i et garanteix una gestió eficient, ja que optimitza recursos, simplifica processos i facilita la presa de
decisions de totes les àrees de la teva pime.

  • Automatització dels documents bancaris
  • Millora de la productivitat
  • Dades financeres actualitzats
  • Major fiabilitat
  • Interpretació intel·ligent de dades
  • Entorn únic de treball
  • Major seguretat i control

  descarregar pdf

Les funcionalitats

La gestió de les àrees comptable i financera d'a3ERP permet maximitzar els recursos de l'empresa tot optimitzant els beneficis obtinguts.

  descarregar pdf

 

   

La gestió eficaç de les compres i les vendes té com a objectiu aconseguir un creixement empresarial equilibrat i obtenir els recursos necessaris per assegurar la teva competitivitat.

  descarregar pdf

 

 

Gestió intuitiva de Nòmines, Seguretat Social i IRPF des de qualsevol lloc.

  descarregar pdf


Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu




  

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

Responsable: INFORBER SERVEIS TIC SL
Finalitat: Prestar els serveis sol·licitats, així com l’enviament de comunicacions comercials i newsletters informatives.
Legitimació: Execució d’un contracte. Consentiment de l’interessat.
Destinataris: No se cediran dades a tercers, exceptuant el cas que es compti amb l'autorització explícita de l'interessat o bé per obligació legal.
Drets: Teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així como altres drets, indicats a la informació addicional, que podeu exercir dirigint-vos a l’adreça del responsable del tractament a inforber@inforber.cat.
Privacitat i galetes (cookies): aquest web utilitza galetes -de tercers- amb finalitats estadístiques i de servei. En fer click en el botó "Acceptar", acceptes l'ús que fem de les galetes.
Per a més informació: Ús de les cookies