Programa Kit Digital cofinanciat pels fons Next Generation (EU), dintre del Mecanisme de Recuperació i Resiliència.
Controla i automatitza aspectes clau del teu negoci, segons les necessitats amb programes d'ERP i programació a mida.
Entre 1000 i 30000€ aprox.
Avantatges d'a3ERP | Mòduls | Funcionalitats | Contacta amb nosaltres |
a3ERP és un software de gestió de PIMES que unifica totes les àrees de l’empresa.
Ofereix una visió global, a temps real, de tots els processos productius i administratius del teu negoci.
a3ERP és un software ERP que s’adapta a tot tipus d’empresa, segons les seves necessitats i sector d’activitat, a través d’una àmplia varietat de mòduls i solucions verticals especialitzades.
El programa de gestió a3ERP és un alternativa compatible als softwares de gestió empresarial SAGE
com Contaplus, Eurowin, Murano, Logicclass, Contasol, Sage 50C o Sage 200c.
Gestiona totes les àrees de la teva empresa de forma fàcil i àgil, augmentant la productivitat i l'eficiència, reduint costos i guanyant competitivitat.
Pot créixer en funcionalitats i llocs de treball al ritme en que la teva empresa ho requereixi, sense haver de canviar de sistema d'ERP.
La seva capacitat de parametrització permet ajustar-lo a les necessitats de la teva activitat, de la teva gestió i a les particularitats de la teva empresa.
Pots conèixer al moment l'estat real de la teva empresa en totes les àrees, ajudant-te a prendre les decisions més adequades.
Disposa d'eines d'anàlisi de negoci per ajudar-te a detectar la informació clau i prendre les millors decisions: quadre de comandaments, estadístiques, gràfics, comparatives, etc.
Posada en marxa i traspàs de dades àgil, intuïtiu i fàcil d'usar, sense formacions complexes en ser molt intuïtiu
Des de MicroPimes i Pimes fins a mitjanes i grans empreses, tenim el software de gestió a3ERP que s'adapta al teu negoci.
Base és un complet conjunt d'eines per a la gestió empresarial pensades per a les necessitats d'autònoms i petites empreses que únicament precisen d'un lloc de treball, però que no volen renunciar a les prestacions, funcionalitats i avantatges que els atorga un ERP.
Plus és la solució ideal per a Pimes que necessiten d'un complet ERP per controlar els seus processos de negoci, sense límit d'usuaris, potent, ràpid d'implantar i amb àmplies funcionalitats. Gran capacitat per adaptar-se al 100% a les necessitats de l'empresa, sigui quina sigui la seva activitat i grandària.
El programa tpv tàctil per a hostaleria i comerç dissenyat per a ser intuïtiu, configurable a les necessitats del teu negoci i completament automatitzat. El faràs servir amb un sol dit.
Disposa d'un TPV fàcil, àgil, flexible i adaptable a qualsevol tipus de comerç
Disponible en dues versions: TPV per a hostaleria i TPV per a comerç.
Mòdul integrat amb a3ERP que et permet una completa gestió de producció totalment automatitzada, controlant tots els processos productius i incrementant la productivitat i competitivitat de la teva empresa.
Cobreix tot el procés de fabricació de l'empresa, incloent-hi la generació d'escandalls, estructurant per fases de producció i assignat necessitats de maquinària i perfils d'empleats.
La solució permet planificar i generar parts de treball per dia i empleat, així com el control perfecte dels productes fabricats, els recursos consumits i les hores emprades en tot el procés
D'una forma fàcil i senzilla disposes d'una visió global de la teva cadena de producció i controlant cadascuna de les seves fases, permetent una perfecta traçabilitat des dels articles sortits del magatzem fins a l'acabat final del producte.
A més disposa de completes funcionalitats per al càlcul de costos i l'assignació del preu de producció.
Mòdul que cobreix la planificació, gestió i control econòmic dels contractes i ordres de feina. Indicat per a empreses de serveis de manteniment industrials, tallers, tecnològiques ...
Ofereix una visió global dels projectes que es realitzen i del conjunt de tots els recursos utilitzats, de forma ràpida.
Permet gestionar projectes, centres de treball o de qualsevol element que requereixi un control econòmic i dels recursos assignats.
La versatilitat d'aquest programa està especialment dissenyat per donar resposta a les necessitats d'enginyeries, consultores, i per a qualsevol empresa que gestioni la seva activitat en funció de projectes.
Solució mòbil per a la gestió comercial, pensada perquè la força de vendes de les empreses pugui realitzar totes les gestions d'autovenda i prevenda des d'una tablet o smartphone en qualsevol moment i des de qualsevol lloc i sincronitzar-se manera automàtica amb a3ERP. La solució integral de gestió per a Pimes.
Major agilitat i control en la tramitació de comandes, factures i cobraments, menys errors i costos administratius i un major coneixement dels clients.
Visió 360º de tots els processos productius i administratius de l'empresa en un entorn de treball únic.
Permet gestionar la nòmina i altres funcions d'administració de personal de manera fàcil, flexible i segura, beneficiant-se de les enormes possibilitats que ofereix el cloud computing i pagant exclusivament per l'ús realitzat.
Automatitza tasques recurrents i agilitza tràmits de la gestió laboral de l'empresa amb la garantia d'estar sempre al dia a nivell normatiu i tecnològic. A més, permet establir un model de treball col·laboratiu amb un assessor de confiança per a la gestió de nòmines.
La solució integral de gestió per a pimes que t'ofereix una visió global de tots els processos productius i administratius de la teva empresa i et garanteix una gestió eficient, ja que optimitza recursos, simplifica processos i facilita la presa de
decisions de totes les àrees de la teva pime.