L'automatització de processos dóna la tranquil·litat de saber que s'està fent una bona feina, que els empleats poden treballar d'una forma més intel·ligent, optimitzada i millorant la rendibilitat, utilitzant la informació que cada un d'ells necessita per a la presa de decisions a nivell comercial, de màrqueting i serveis.
La solució de CRM integrat i de gestió comercial uneix tots els aspectes d'un negoci, incloent les vendes, les finances, el màrqueting i l'atenció al client.
Millora en el servei d'atenció al client
Amb una visió completa del cicle de vida dels clients, amb les eines necessàries per resoldre consultes de forma ràpida i professional.
Comercialització amb major eficiència
Amb una solució integrada que permet crear campanyes dirigides i segmentades per aconseguir un millor rendiment del pressupost de màrqueting.
Equips de persones més productius
Augmentant la productivitat gràcies a l'optimització de processos i evitant duplicació del treball. A més, els equips d'atenció al client gestionen les consultes i incidències dels clients de forma més eficient, i els equips de vendes poden elaborar propostes econòmiques de forma més ràpida i senzilla.
Treball més ràpid, eficaç i intel·ligent
L'automatització de fluxos de processos de treball connecten la informació entre departaments garantint que els processos comercials es realitzin de forma fluida i eficient.
Rendibilitat utilitzant la rendibilitat
Identificant patrons de venda i oportunitats de venda creuada a través de l'ús de d'informació a temps real sobre el volum i el valor de les transaccions de l'empresa.
Oferir nous productes a clients objectius
Amb una millor perspectiva comercial per dirigir-se al públic objectiu específic per al producte o servei que s'ofereix.