Col·laborem amb tu per a donar-te una solució a cada necessitat
Confia en Inforber Consulting per a portar a terme els teus projectes i optimitzar la infraestructura del teu negoci.
Freedog Import S.L.
SOLUCIÓ APORTADA PER INFORBER
Amb l’objectiu d’aconseguir la millora en els processos de gestió empresarial de la companya, Inforber Serveis TIC es van dur a terme una sèrie de canvis estructurals que van ser:
En primer lloc es va proposar canviar l’anterior ERP per l’ERP SAGE 200c, i fer programacions especials i a mida adaptades a les necessitats de Freedog Import S.L., centrades en automatitzar processos en el circuit de compres, vendes i logística. També es van implementar una sèrie d’eines d’anàlisi creació d’informes que permeten tenir un major coneixement de la gestió empresarial en tot moment, fet que ajuda en la presa de decisions del negoci.
Amb la implementació del nou erp també es va aprofitar per fer una millora i renovació de l’equip de hardware de l’empresa i millorar els recursos informàtics.
RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES
La introducció del nou ERP SAGE 200c va permetre, sobretot l’automatització en els processos de gestió de compres, un major control de l’àrea logística i agilitzar-ne les vendes. També, i no menys important, va proporcionar una millora de les eines analítiques i de generació d’informes, imprescindible per a la presa de decisions en el negoci.
Indaber
SOLUCIÓ APORTADA PER INFORBER
En aquest sentit Inforber Serveis TIC el que va fer va ser la instal·lació de l’ERP al servidor i a varis PCs, i l’adaptació de l’ERP Sage Logic Class/200c, que ja tenien, per tal de poder assolir els objectius marcats.
Les tasques realitzades van ser adaptar els processos de compra i venda per treballar amb peces i/o caps a la vegada, juntament amb un procés pel seu pesatge, indicant durant tota la cadena el LOT. També es va adaptar l’ERP de tal manera que permetés realitzar la planificació de rutes per la distribució dels productes.
Finalment també es van crear diferents llistats de control de lots i estocatge a més de la distribució per rutes i clients, i es van adaptar els llistats de comandes, albarans i factures tant de compra com de venda.
RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES
La incorporació d’aquestes solucions va suposar un estalvi considerable en temps perquè va permetre poder fer el seguiment d’estocs de les matèries primeres, el seguiment de Lots tant de les matèries primeres com del producte distribuïts, fer el pesatge dels productes, incorporar el planning de distribució per rutes, i en general agilitzar els processos de compra, venda i distribució mantenint, al màxim, el control de la qualitat.
Diteico S.L.
SOLUCIÓ APORTADA PER INFORBER
Per tal de gestionar i controlar tant la producció externalitzada com els processos de fabricació interns, estocs, temps de producció i plaços d'entrega, Inforber Serveis TIC juntament amb Diteico van optar per la implementació de Sage Murano. La decisió va venir donada, principalment, per una banda per les garanties que ofereix un fabricant plenament consolidat com és Sage, i per altra banda, i més important, per la flexibilitat que té el programa i la capacitat d'adaptar-se a les necessitats de cada client, fet que va permetre, modular i personalitzar Sage Murano d'acord als requeriments que tenia Diteico.
RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES
Amb la implementació de Sage Murano a Diteico, va permetre gestionar i controlar els processos de fabricació que es duen a terme a fora de la planta de fabricació de Diteico, fet que permet fer un seguiment constant del punt en què es troba la fabricació de diferents peces i preveure dates de recepció, terminis de fabricació i quantitats, i terminis d'entrega a client a escala internacional dels productes fabricats.
El fet que Sage Murano pogués adaptar-se als requeriments específics de Diteico va ser un factor decisiu clau en la seva implementació, ja que l'adaptabilitat de la solució va permetre incorporar-la com un element de control en el procés de fabricació però sense haver d'aplicar grans canvis estructurals en l'àmbit intern per part de Diteico.
Ballús, S.A.
SOLUCIÓ APORTADA PER INFORBER
Tenint en compte aquesta situació, Inforber Serveis TIC va optar per instal·lar el programa de gestió d’ERP SAGE estàndard amb els mòduls de comptabilitat financera, comptabilitat analítica, impresos oficials, gestió d’IVA permanent SII, compres, vendes, magatzem, cartera d’efectes i anàlisi de Negoci, és a dir, Business Intelligence integrat dins de SAGE.
Al mateix temps, també es va analitzar, programar i implantar un conjunt de característiques específiques de cada sector en què treballa Ballús, S.A a través de les eines de personalització i programació que ofereix SAGE.
En el cas de les gasolineres es van crear uns programes específics per integrar amb el software de cada gasolinera, per tal de recollir dades de vendes de carburant i de botiga, tant de vendes de comptat com de crèdit.
En el cas de la Distribució de gasoil (carburant bonificat) es va crear un programa totalment a mida capaç d’assumir les següents funcions: Entrades a stock dels carburants bonificats, Sortides a clients amb la gestió albarans de circulació, generació de dades com albarans de circulació i Registre d’entrades i sortides per exportar a duanes i hisenda.
I finalment en el cas de Pneumàtics es va instal·lar el mòdul PV6 (Punt de venda integrat dins SAGE desenvolupat per Inforber Serveis TIC) per gestionar les vendes al comptat. En el cas de les vendes a crèdit, aquestes es poden continuar fent des del mòdul Standard de SAGE o des del mateix mòdul PV6. En el cas de les vendes a crèdit les poden fer des de mòdul estàndard de SAGE i des del mateix mòdul PV6.
En la divisió de pneumàtics, els mòduls de SAGE permeten també gestionar compres i estocs, i fer un seguiment específic dels històrics de venda de cada client (productes i preus).
A nivell general, algunes de les característiques a destacar fetes amb la implementació dels mòduls estàndards de SAGE van ser: Enviament de factures a clients via email amb factura en format PDF, generació de factures per a clients que ho demanen com ara organismes públics, i la integració de remeses de cobro i de pagarés amb entitats bancàries a través de les vigents normatives bancàries.
RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES
La implementació de la solució ERP de SAGE va permetre a Ballús, S.A. dur a terme una gestió integral de l’empresa i de cada una de les seves línies de negoci amb les particularitats. Aquest fet va permetre un control més exhaustiu a nivell financer, de control de vendes i compres i control d’estocs. La incorporació del mòdul PV6 desenvolupat per Inforber Serveis TIC va facilitar la gestió de les vendes al comptat tant per a les gasolineres com per a la divisió de Pneumàtics.
Molles Malé
SOLUCIÓ APORTADA PER INFORBER
Per implementar la millora en la gestió de la fabricació, Inforber Serveis TIC va plantejar una solució que integrés els paràmetres tècnics de les molles (el càlcul de forces i les característiques físiques d’aquestes), amb els escandalls i ordres de fabricació.
Al mateix temps, també va implementar un programa fitxador a mida de control de presència i producció, amb l’objectiu d’importar i imputar dades reals de costos de forma automatitzada a les fabricacions. Per fer-ho es va treballar adaptant la solució de Sage 200C de fabricació i gestió als requeriments específics de Molles Malé.
RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES
Amb la incorporació d’aquestes solucions, Molles Malé, va aconseguir un estalvi considerable en temps, sobretot entre les fases de disseny i fabricació de les peces, aportant, així, valor afegit a la gestió i control de la producció, ja que el sistema permet:
Realitzar simulacions de comportament de molles.
Guardar paràmetres d’ajusts de màquines, de plànols i de documentació tècnica del producte.
Fer seguiment dels temps i costos de màquines i dels operaris que hi treballen.
Fer seguiment d’estocs de les matèries primeres i fabricades.
Control de qualitat del producte final durant la seva fabricació.
Exclusivas BCN
SOLUCIÓ APORTADA PER INFORBER
Tot plegat va portar a Inforber a plantejar la creació d’un mòdul de “magatzem caòtic” adaptat a les seves necessitats que permetés servir les comandes de la forma més eficient possible i evitar els trencaments d’estocs.
Per fer-ho es va implementar el mòdul de “magatzem caòtic” integrat a Murano, es va etiquetar tot el material i es va inventariar per ubicacions en base a la nova aplicació. Al mateix temps es van instal·lar tablets amb lectors inalàmbrics per tal que els mossos de magatzem poguessin servir les comandes optimitzant el temps de cerca i de recorregut per els passadissos dins el magatzems i entre els quatre magatzems.
RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES
Amb d’implementació del nou mòdul integrat a Murano es va aconseguir optimitzar de forma substancial el temps d’entrega de les comandes, controlar el trencament d’estocs, controlar l’estoc amb inventaris per ubicació, i sobretot reposicionar l’estoc al magatzem de Picking, fet que ha comportat un estalvi considerable de temps i de viatges a d’altres magatzems, i una millora en la gestió de les comandes i entregues a client.
L’Agència de desenvolupament del Berguedà
SOLUCIÓ APORTADA PER INFORBER
Des d’Inforber es planteja la implementació d’un CRM adaptat als requeriments de l’Agència de desenvolupament del Berguedà. Tot i que en el mercat no existeix cap CRM pensat per aquest tipus d’administració, SAGE CRM és molt flexible i permet crear i adaptar les entitats, informes, camps,... a les necessitats de cada client.
Per fer-ho factible, es va dur a terme una primera fase centrada en reunions de treball amb els caps de cada secció per analitzar la seva dinàmica de treball, i les seves necessitats que permetessin plantejar les solucions més adients per resoldre la situació. El desenvolupament de l’eina es va anar modelant a través de canvis i millores continues dels processos durant el procés de programació i tests d‘aquesta amb els tècnics de l’ADB.
La incorporació de tablets també va facilitar la recollida de dades
RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES
A través de la nova eina de SAGE CRM totalment adaptada i personalitzada, l’Agència de desenvolupament del Berguedà els ha permès disposar de tota la informació centralitzada en una única ubicació, per tal que el personal tècnic pugui accedir-hi per introduir, modificar, consultar, filtrar i compartir la informació en tot momenti aportant un gran estalvi d’hores.En definitiva, la implementació de l’eina de CRM adaptada a la institució pública de promoció i dinamització econòmica de l’Agència ha aportat una major productivitat, major rendibilitat, visibilitat i eficiència i optimització en la gestió de la informació de l’ens públic.
Estervall (Casa Pladevall)
SOLUCIÓ APORTADA PER INFORBER
La nostra finalitat és optimitzar els processos de venda i cobrament així com centralitzar d’una forma ràpida i efectiva la gestió de tots els punts de venda.
La solució aportada inclou Balances Epelsa Touchscale connectades amb un terminal de cobrament Posbund amb l’aplicatiu BDP establint un sincronisme de dades, i gestors automàtics d’efectiu Cashology amb redundància i protegits per un sistema d’alimentació Salicrú.
La sincronització de dades entre els diferents punts de venda i la central permet traspassar la informació sobre l’estoc de productes i la modificació i actualització dels preus.
Aquesta sincronització permet també que, en fer el tancament de caixa, les vendes realitzades a les botigues siguin transferides automàticament a la central i, a continuació, s’integrin a l’ERP Sage Murano.
Tanmateix, la gestió del control horari dels treballadors també es reporta de forma automàtica a la central.
RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES
La connexió de les diverses balances amb un terminal de cobrament a cada botiga permet evitar errors relacionats amb l’estoc i el preu dels productes.
La incorporació dels calaixos Cashlogy aporta dues millores significatives: evita errors en el cobrament i devolució d’efectiu i, d’altra banda, evita que els manipuladors d’aliments tinguin contacte amb els diners, oferint així un servei acurat i asèptic.
S’agilitza la tasca de comptabilització de les vendes, ja que aquesta es realitza de forma automàtica i sincronitzada amb el programa de gestió Sage Murano, facilitant el bolcat de dades i la seva gestió.
La Closa
SOLUCIÓ APORTADA PER INFORBER
A fi de trobar la solució més adequada s’organitza un grup de treball entre els departaments de Consulting d’Inforber i l’equip tècnic d’Inforber Web Pro, els quals realitzen un anàlisi dels requeriments que permeti crear una plataforma web que s’alimenti i estigui sincronitzada amb les dades del ERP Sage Murano. Aquesta aplicació estaria allotjada en un servidor web accessible des de qualsevol lloc mitjançant Internet.
Les webs estan desenvolupades en PHP i Javascript i s'alimenten d'uns fitxers generats des de el Sage Murano que són traspassats via FTP al servidor Web on són analitzats i mostrats per pantalla en un calendari.
Les reserves i activitats es poden ampliar per veure tota la informació (Data entrada i sortida, persona contacte, telèfons, emails, etc).
RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES
Aquesta aplicació ha suposat que La Closa pugui prendre decissions de manera molt més ràpida i organitzada, en visualitzar de manera molt ràpida i gràfica el seu calendari de reserves i d'activitats.
L’aspecte de l’aplicació és senzill i molt directe, característiques sol·licitades per la Closa a l'hora de iniciar el Projecte. Amb un cop d'ull poden veure tot el planning de reserves o d'activitats.
Inforber implementa, doncs, un producte totalment a mida adaptat a les necessitats de La Closa, aconseguint una interfície molt més usable i intuïtiva, trencant així amb les limitacions que tenen els software de gestió d’escriptori, transportant-los a l’entorn web.
Privacitat i galetes (cookies): aquest web utilitza galetes -de tercers- amb finalitats estadístiques i de servei. En fer click en el botó "Acceptar", acceptes l'ús que fem de les galetes. Per a més informació: Ús de les cookies
Connexió remota de telemanteniment
Utilitza un d'aquests serveis per a permetre que un dels nostres tècnics es posi en contacte amb tu. Inforber imputarà i facturarà el servei com una intervenció a domicili en funció de les tarifes vigents, però en lloc del cost de desplaçament a domicili es facturarà un cost de 5€ en concepte d'ús del programari de telemanteniment.
Ara es passarà a connectar amb el ISLOnline.
Contacte
Si desitges més informació, envia'ns la teva consulta i ens posarem en contacte amb tu.
L'email s'ha enviat correctament. Aviat, un comercial es posarà en contacte